Assalamualaikum dan Selamat Datang ke Blog Saya

Blog ini diadakan khas untuk penulis berkongsi idea, pendapat dan kepakaran untuk pembaca semua. Diharap blog ini bermanfaat kepada semua khususnya kepada pelajar dan tidak lupa juga kepada sesiapa yang ingin mendapat info yang berkaitan.

Ingin berkongsi info? bole emailkan ke hasnah@ump.edu.my. Saya merasa bangga kerana dapat berkongsi ilmu yang Allah berikan kepada saya untuk dikongsi dengan orang lain. Saya cuma berharap mereka yang membacanya turut sama mendoakan agar saya sentiasa sihat dan tidak berhenti meneruskan usaha menyampaikan ilmu kepada mereka yang memerlukan.




Thursday 30 May 2013

Buku Rujukan Untuk Pelajar (Subjek Hubungan Etnik)

Kepada pelajar-pelajar yang mengambil kursus Hubungan Etnik, buku ini sangat membantu anda untuk mengetahui contoh-contoh soalan mengenai hubungan etnik berdasarkan silibus dalam Module Hubungan Etnik. Terdapat lebih 200 contoh soalan yang merangkumi soalan objektif, soalan struktur dan soalan esei. Buku ini boleh didapati terus dari Penerbit Universiti Malaysia Pahang (UMP).

6 comments:

  1. Salam,dekat kedai2 buku biasa tak ada jual ke buku ni?

    ReplyDelete
  2. Salam. Buat masa ini buku tersebut hanya boleh didapati dari penerbit Universiti Malaysia Pahang atau semasa book fair di kuala lumpur. Jika berminat boleh sahaja menghubungi saya di alamat email saya. Sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Salam Dr.Sy berminat untuk mendapatkan buku ini.Adalah ciri-ciri soalannya sama dengan subjek Dinamika Malaysia?boleh berikan alamat email Dr untuk saya membuat pesanan belian.wahida_fpssb@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Salam..DR sye ingin mndapatkan buku soalan ini...bagaimane caremye ye??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam khiarul. Kalau berminat bole hubungi email saya hasnah@ump.edu.my

      Delete
  5. Salam... Saya nk beli buku ni... Email saya di noorhayati@gmi.edu.my

    ReplyDelete