Assalamualaikum dan Selamat Datang ke Blog Saya

Blog ini diadakan khas untuk penulis berkongsi idea, pendapat dan kepakaran untuk pembaca semua. Diharap blog ini bermanfaat kepada semua khususnya kepada pelajar dan tidak lupa juga kepada sesiapa yang ingin mendapat info yang berkaitan.

Ingin berkongsi info? bole emailkan ke hasnah@ump.edu.my. Saya merasa bangga kerana dapat berkongsi ilmu yang Allah berikan kepada saya untuk dikongsi dengan orang lain. Saya cuma berharap mereka yang membacanya turut sama mendoakan agar saya sentiasa sihat dan tidak berhenti meneruskan usaha menyampaikan ilmu kepada mereka yang memerlukan.




Saturday 1 June 2013

Terima Kasih Allah....Alhamdulillah


Ya Allah....terima kasih kerana kau menentukan arah tuju hidupku. Aku dilahirkan dalam keluarga yang susah, miskin, serba kekurangan dan aku bukanlah budak pandai atau genius dalam pelajaran. Tetapi disebabkan kesusahan itu aku telah bangun untuk mengubah nasib keluarga. Sesungguhnya kemiskinan dan kesusahan itu telah menjadi batu loncatan untuk aku berjaya dalam hidup. Aku cuba bayangkan andainya aku hidup dalam keluarga yang kaya raya sudah semestinya aku tidak berusaha untuk berjaya dalam hidup. Terima kasih Allah......

Kepada pembaca di luar sana, jangan jadikan kesusahan dan kemiskinan itu batu penghalang untuk kita terus berjaya mencapai cita-cita. Ingatlah dengan pelajaran sahaja yang dapat mengubah hidup kita.

No comments:

Post a Comment